piątek, kwietnia 11, 2008

Lansowanie masonów trwa

(kt)
Tak mnie wczoraj naszło i obejrzałam sobie program Bronisława Wildsteina ,,Cienie PRL-u''. Pomijam niewielki wkład w sprawę lustracji tego programu, bo uczelnie w Polsce to ciągle bastion wszelkiej maści niezlustrowanych pracowników, którzy z racji wieku dzierżą obecnie stery wielu szacownych placówek naukowo-badawczych. Nadal nie wiadomo kto jest kim. Wracając do sedna, zrobiony w biegu odcinek ,,Cienie PRL-u'' w stylu mamy jakąś historie, niech sobie panowie podyskutują, już w tej chwili nie robi na nikim wrażenia. Zastanowił mnie skład szanownego grona zaproszonego do studia a w szczególności antylustracyjnego duetu, o którym pisałam tutaj. Profesor Jan Hertwig Woleński (członek B'nai B'rith) i megafon prof.Andrzej Romanowski.
Wypowiadali się w sposób obrażający Barbarę Niemiec, która ujawniła donosicieli akademickich. Obrońcy lustracji wypadli słabo w konfrontacji z wygami antylustracyjnymi. Wildstein nie jest półgłówkiem, wiedział co robi. Po co lansować niewiele znaczącego profesora Woleńskiego? Ani to znakomitość, ani specjalista, ani tzw.,,autorytet''. Nie podoba mi się to.

page counter

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Całkowita zgodność tego co piszesz, z tym co czułem ogladając ten kolejny wybryk..
Dzięki za całą fantastyczna robotę blogową. SzC Boże.
Stein

politynka pisze...

Bóg zapłać. Niech Cię Jezus prowadzi na właściwe blogi, dobry człowieku.

Anonimowy pisze...

i DZIĘKI II.
a tak BTW.
Mówią, że Naród się bogaci. Ludzie kupują auta i lodówki z bajerami.
Mówią. A bieda jest niewyobrażalna . Dla Ciebie i dla mnie także.
no to pojechałaś. Z impetem.
A tu wszyscy śpią jak niemowlęta .Kolejny rok niczego nie przyniesie . Spoko.

Mówią, że Naród się bogaci. Ludzie kupują auta i lodówki z bajerami.
Mówią. A bieda jest niewyobrażalna . Dla Ciebie i dla mnie także.

Rankiem spotykam młode kobiety nurkujące w śmietnikach.
Czasami częstuję papierosem i coś tam sobie opowiadamy. Mają dobry sprzęt ,prawie jak

Ci z Muzeum Archeologicznego. Mało tego- są biegłe w sprawach ekologii.
Mają dzieci z dziobami otwartymi na kęs czegoś tam.
Są dzielne .Nie latają po manifach i protestach zniewolonych dziennikarzy..Marzą o

posadzie kasjerki za 600 zł., ale nie mają szans.

Czy Ty wiesz ile puszek trzeba zebrać, aby mieć w kieszeni 600zł? -Wieczność.

Zaprawdę słusznym i zbawiennym jest mieć dobre samopoczucie ,po przeczytaniu zaległej

lektury.I po ważnych spotkaniach .Mam dziś bardzo nieważne spotkanie.Prawdziwe

Junono a nie wydumane.
Nowy Świat to malutka uliczka .Nikogo jednak tam nie spotkasz.


2007-12-30 11:29pola_b0144


Jesteś tak ułożony że wymiotować się chce

Jesteś tak ugrzeczniony że homo zdajesz się

Taki miły delikatny w starannym ubraniu

Każdy detal jest ważny w przemyślanym wizażu

A filozofia twoja to filozofii zlepek

A o Kościele wszystko wie chociaż nie był w kościele

A w gazecie przeczytał z kwadratem czerwonym

A jego serce mocno bije w centrum Europy


Gdy z uwagą słucham a szeroko otwarte oczy

Mięciutki sofcik na mikrofon można włożyć

Rozumny uśmiech, twarz rozpromieniona

Kalka kulturowa, użyteczny idiota

To obrzydzenie do niego to siedzi w mojej głowie

I może zły jestem że ja sam tak nie robię

Zamknięty i na boku przekonany o swej wierze

Strachy na lachy i upiór w operze

http://freeyourmind.salon24.pl/

politynka pisze...

Hm...
Jestesmy jako narod zadluzeni po same uszyska. Zastawione maja ludzie nieruchomosci, majatek i pozyczaja na splate kredytow. Oszaleli wszyscy. Szkoda tylko, ze zmadrzejemy jako narod, gdy zabiora nam domy, firmy i dorobek zycia.
Jakos za przeproszeniem ostatnio w ogole mnie zajmuja sprawy polityczne, bo takiej degrengolady, to chyba za SLD nie bylo. Skok na kase i stanowiska jest tak bezczelny, ze trudno to komentowac. Czekam na wyniki referendum w Irlandii.