sobota, maja 15, 2010

Putin popiera Bronka? Propagandyści porzucili zamiary.



Bronek Komorowski  - strona dla ceniących zdolności *arszałka

Aro Korol - przyd**s lewIckowego filmowego pó*światka zniknął wraz z pomysłem robienia filmu o Rydzyku i ,,szatańskim Radiu Maryja'' . Film ,,Córka Hitlera'' pozostał w fazie scenariusza a mała mie**ota udająca ambitnego reżysera - amatora zniknęła z wiadomości portali, GW-na i TVN-u. Zapewne mistrz Wajda i Spielberg przytulą mie**notę. Może będzie mógł pisać na blogu pewnej znanej aktorki, której teatr się wali? Może założą kółko talmudycznych artystów? Kto wie?
 Tu chyba u Yarroka zostawił testament.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dzisiaj ojciec Zięba zdementował pogłoskę o tym jakoby był pozytecznym idiotą.(Rzeczpospolita.pl).
Wobec tego albo potwierdził tym sposobem, że jest, albo powiedział prawdę, że nie jest pożytecznym, tylko zwykłym idiotą.
Nawet władze PRL nie namawiały obywateli, a tylko swoje przybudówki do zapalania zniczy na sowieckich mogiłach.
Objawił sie następny pomagier Życińskiego.
Pozdrawiam.
PS co myslisz o pastorze Chojeckim ?

politynka pisze...

A co miałabym myśleć? Nie znam takiego kogoś.

Anonimowy pisze...

Paweł Chojecki- do niedawna rzecznik UPR, ma blog w Gazecie Polskiej(niezależna.pl)

Pozdrawiam

politynka pisze...

Patrzę w necie i nie kojarzę. Nie mam zwyczaju od pewnego czasu czytać co piszą Janki, Króle i Chojeckie. Staram sie samodzielnie analizowaź teksty źródłówe. Czasopismo Pod prąd rzadko, ale czytuję. Nie pamiętam z tych czytanek ani jednego tekstu p.CH. Sytuacja podobna zdarza mi sie z Rzepa. Np. ani jedna myśl, ktorej autorem bylby niejaki popularny Janke nie utkwiła mi w pamięci. Nawet pół nie zaskoczyła mnie w zadnej chwili.
Mnie akurat sympatia do Antka, JKM i Michalkiewicza przyChodzi bez trudu. Lubie kazdego z osobna, nawet jesli sie nie lubia nawzajem. pOZDRAWIAM.