sobota, czerwca 12, 2010

Wszystkie ręce na pokład

,,Nie wyjeżdżać na wakacje 4 lipca, nie grillować (albo grillować po, lub przed oddaniem głosu na Bronisława Komorowskiego)''. Pan Gowin liczy na pierwszą i drugą turę z Komorowskim.Wszystkie ręce na pokład. Oto zacna elektorka zacnego gajowego ze WSI. Jej Gowin przekonywać nie musi.




,,Dzień dobry, cześć i czołem, pytacie skąd się wziąłem I... jestem wesoły Bronek, mam na Mazurach domek, a w domku  goście ze WSI oraz gaz, powtarzam zatem jeszcze raz,
Dzień dobry, cześć i czołem, pytacie skąd się wziąłem I... jestem wesoły Bronek, mam na Mazurach domek, a w domku  goście ze WSI oraz gaz, powtarzam zatem jeszcze raz
Dzień dobry, cześć i czołem, pytacie skąd się wziąłem I... jestem wesoły Bronek, mam na Mazurach domek, a w domku  goście ze WSI oraz gaz, powtarzam zatem jeszcze raz,,,Dzień dobry, cześć i czołem, pytacie skąd się wziąłem I... jestem wesoły Bronek, mam na Mazurach domek, a w domku  goście ze WSI oraz gaz, powtarzam zatem jeszcze raz.''
And we will, we will rock you! We will, we will rock you! We will, we will rock you!I wszysce razem, i wsie, und alles meine frauen und herren       

A premier Słońce Peru obiecał: ,,Pompujemy wodę w Sandomierzu i będziemy pompować''. 


Literatura obowiązkowa na najbliższe kilkanaście miesięcy po wyborach prezydenckich. Swego czasu obecny premier wzywał do nieposłuszeństwa obywatelskiego (wypowiedział te słowa podczas wywiadu ze Stokrotką).Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie.
Ś.P.Janusz Kochanowski o nieposłuszeństwie obywatelskim.

Brak komentarzy: